EFTERLYSER SARA ANDERSSON I FALKENBERG

ähm om Varför fick inte jag en vanlig familj..:
svenssonfamilj*

btw, livet är inte en dans på rosor. lär dig det så blir allt så mycket enklare, om du inte förväntar dig att alla ska vara så jävla underbara mot dig. jag finns på facebook. sök efter sara andersson, falkenberg så hittar du förhoppningsvis mig.
IP: 78.70.131.196
11 Juli, 00:15  
sara andersson i falkenberg om Varför fick inte jag en vanlig familj..:
jag orkade bara läsa första stycket och har egentligen bara en sak att tllägga. det stavas inte lördags godis utan lördagsgodis.

medför dåliga föräldrar usel svenska? snela svara:)

Eftersom du på något vänster är jävla svår att hitta på facebook kan du väl ta och höra av dig? Eller hur? Falkenbergs Sara! Har gode många ord jag vill säga till dig!

Kommentarer
Postat av: Nadia

What the hell?!

2010-09-13 @ 16:42:24
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0