Vet du vem du ska rösta på?

Jag tänker rösta med mitt hjärta. Alltså på socialdemokraterna, inte för att jag själv behöver pengarna. Lever gott och väl på mina egna pengar, har inte jobb heller, så tänker inte heller på min lön. Jag röstar för dem äldre och sjuka. För att dem ska få det bättre. Jag vill inte att man lever i en värld där man bara bryr sig om sig själv. Jag är ju skriven hos Haley, så har fått dit mitt röstkort, så far dit någon dag tidigare för att kunna rösta. För jag tycker det är vitkigt att rösta.

Vad ska ni rösta på?


Kommentarer
Postat av: Nadia

Jag tänker rösta på feministiskt initiativ! Och jag röstar också med hjärtat! Man kan säga att jag är sosse precis som du, men känner att FI får mitt yttersta stöd denna gång. :) Inga röster är bortkastade röster! :)



Föresten så visste jag inte om det att du förlorat ett barn. :/ Kan hända du skrivit om det men jag har mest bara skummat här än så länge! :/

Jag blir så ställd och känner mig som ett pucko som inte har någonting att säga, MEN! Jag beklagar givetvis och känner med dig. Det måste ju vara det absolut värsta som kan hända? Att förlora sitt barn! Eftersom att jag förstår att mina ord inte räcker till här så försöker jag med ett ton kärlek och värme till dig den telepatiska vägen. Massor av power och styrka! <3



Tack för dina svar också. :) Vi hörs säkert mer här i bloggvärlden! Kram på dig!

2010-09-08 @ 13:11:00
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0