Med sorg och glädje läser jag

gravida människors blogg? Bloggar som tillhör föräldrar.. Blir faktiskt väldigt ledsen varje gång, men samtidigt glad för personen som fått den glädjen i sitt liv. Men jag läser för mitt egna själviska behov, för jag behöver det. Jag vill läsa om hur glada folk är över att dem ska/har fått barn.. Jag vill straffa mig själv genom att läsa det, och tänka tillbaka på Casandra, tänka på  hur vacker och liten hon var, hur vackert hennes leende var, hur underbart det kändes när hon slet i mitt hår, strök handen i mitt ansikte, när hon låg med mig i sängen och sov. När vi låg på filten på golvet varje eftermiddag och vilade..

Fan vad jag saknar min dotter, mitt vackra barn. Gör vad som helst, då menar jag vad som helst, för att få henne levande igen. Casandra, jag älskar dig, kommer aldrig sluta älska dig.. Kommer aldrig sluta titta på bilderna på dig, du är mitt liv, min ögonsten, mitt allt fortfarande. Du var mammas ängel, men nu är du mammas riktiga ängel.. I will never ever forget you..


Kommentarer
Postat av: camilla larsson

det är inte bra att plåga sej själv

2010-09-08 @ 09:04:19
URL: http://camillalarsson74.bloggplatsen.se
Postat av: Nadia

Åh. :/ Det hugger i mig!



Söta lilla flicka!

2010-09-13 @ 16:37:21
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0