Jag älskar westlife!


Kommentarer
Postat av: Nadia

Ja absolut är det så! Man kan INTE förstå föräns man själv upplevt samma sak, och egentligen inte ens då för alla är vi ju olika och kan uppfatta och känna olika inför allvarliga och tråkiga händelser i livet. Ja, positiva också! Jag menar ofta på ungefär samma resonemang när jag skriver om droger i min blogg. Att lärare, vårdpersonal och politiker KAN INTE förstå vad det handlar om så länge dem inte har den egna erfarenheten. Att läsa i en bok och att uppleva själv eller på nära håll är en HELT ANNAN sak och därför borde makthavarna lyssna mer på oss som sitter på erfarenheten då det är mer troligt att VI faktiskt kan bidra med något som är mer likt verkligheten!



Har skrivit ett väääääldigt långt inlägg nu, så nu har du något att läsa! :) Roligt att du gillar dom långa inläggen föresten, det är så många som klagar på att det blir "för mycket". :)



Vi hörs mera, har dig som sagt på bloglovin nu så jag hittar tillbaka. Kramar! :-)

2010-09-14 @ 11:28:18
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Ihhh! Westlife <3 <3

Vad jag var besatt av dem då jag var yngre.. De är fortfarande favoriter och jag vårdar ömt mina autografer och bilder :)

2010-09-15 @ 22:13:26
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/
Postat av: lol

Kan du inte säga vilka droger du brukar/brukat?

Är det bara röka så är de ju ingen big deal..

2011-01-10 @ 09:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0