Helevetes

Vad min statestik ( stavning ) är dålig, inte så jäkla konstigt med tanke på att det var ett bra tag sedan jag skrev något här överhuvudtaget. Kan väl berätta att im back in s-town. Stockholm that is. For hem från USA pga dumheter jag gjort. Åkte till farmor i Åre och fira jul där. Några dagar senare bar det ner till Stockholm på behanling, var inte där så länge. Fick en bättre deal. Egen lägenhet, med vissa regler då. Är nästan som att bo på ett hem, fast jag kan ha besök mellan 7-21 varje dag, måste dessutom vara inne 21 varje kväll. Sedan får ingen sova över och sån där skit. Men annars funkar det kanon. Skönt med egen lägenhet igen, känner mig verkligen hemma i den här lägenheten också. Måste bara köpa ett nytt matbord, lånade ett av en polare, som skulle kasta sitt. Rangligt är det, och fult. Jag gillar ju nya saker till mitt hem, men de blir nog nästa vecka, pallar faktiskt inte sånt nu. Men nu mina kära läsare, im back. :)

Något ni undrar över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0