Fan också..

Helvetes jävla skit! Vars på ett pissprov i morse, och som vanligt lånade jag deras telefon för att ringa farmor. Men hon svara inte, så jag tänkte, jaha, då är tanten ute och skottar eller något. For hem, sket i att hon inte svara. Och typ för ca 5 min sen läste jag min mejl. Min farmor dog förra veckan. Men ingen har fått tag på mig förutom via melj. Och jag tittar ju aldrig på min mejl.. Så vad fan ska man säga? Jag är varken ledsen eller chokad. Har alltid tänkt mig att det skulle hända på det här sättet. Sorgen kommer nog senare, just nu är jag bara glad för att de gick fort, och för att hon fick dö hemma precis som hon ville. Vet inte när begravningen är eller när jag måste ner till Åre. Vi får väl se helt enkelt..




Kom ihåg detta farmor, jag kommer alltid vara din lilla tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0