Trött och sjuk!

Mår skit, är förkyld, har ont i halsen. Ovanligt ens att jag blir sjuk, måste ha världens jävla sämsta imunförsvar. Jävla idioter som inte tvättar händerna innan ni tar på handtag eller va fan ni tar på. Ger ju inget att själv tvätta händerna 20 gånger per dag när inte alla gör det! Sedan lär er att hålla för käften och näsan med armvecket när ni hostar eller nyser idioter! Hatar bakterier som gör en sjuk! Fyfan!


Blir fan bara deprimerad av att vara sjuk, hatar att känna mig sjukk och att vara sjuk. Orken och kraften tar fan slut så fort!


Och du, snälla lilla vän, jag sa till dig för fyra år sen att jag inte ville ha något med dig att göra, att jag inte var kär i dig. Dags att fatta det? Nej istället kommer du hem till mitt nuvarande boende och inkräktar din jävla fittidiot. Sa att jag inte ville ha dig eller dina jävla droger för fyra år sen, svårt att fatta din missbildade jävla idiot att jag ville/vill ha dig ur mig liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0