Känner mig på topp nu!

Har haft en fin dag, förutom vissa dåliga tankar! Vaknade kring 8, gjorde varm choklad och tappa upp ett bad. Efter jag druckit upp chokladen, så la jag mig i badet. Sedan la jag in en hårinpackning och satt med den, sedan tömde jag ut vattnet ur badet, och tog en dusch. Gjorde mig sedan klar för att gå ut och springa, men innan det åt jag lunch, strips och beasås, otroligt gott! Efter det var jag fit for fight!
Tog på mig skorna och gick ut och sprang. Lyssnade inte på musik då jag sprang, utan lyssnade på fåglar, människor och andra ljud. Faktiskt trevligt. Sprang sedan och köpte mig lite godis, för sisådär 5 kr, och en tidning och lite mjölk! Sedan sprang jag hem, åt lite av mitt karra och bläddra igenom tidningen!

Så än så länge har det varit en fin dag. Och känner redan att mitt bloggande har blivit bättre, är mer sugen nu än tidigare. Skönt, gillar ju verkligen att blogga!


Kommentarer
Postat av: lucke

hejdu! Händer i helgen då? :)

2010-08-26 @ 14:38:32
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0