Hur blir man sjuk?

Googlade på det, och de finns så otroligt sjuka människor. Det finns seriöst trådar på nätet, där folk sitter och försöker komma på sätt att bli sjuka snabbt för att skippa skolan? Som denna:

Mindtwistah P16
Se användarens profil
 11/01-2007 15:05:53
Inlägg #10


#4 fuskare


Grupp: Medlem
FuskaRank: 600
Registrerad: 16/02-2004
Från: Funky Town!
Medlemsnummer: 3830


Jag vill ha tips för jag vill framställa olika sorters drycker och sälja det till mina vänner om dem till exempel vill skippa en lektion eller skoldag.
Jag har redan frågat dem och dem sa att dem skulle köpa det.
Som jag då hittade på fuska.se , han vill alltså veta om det finns växter som inte är farliga, utan bara gör en sjuk, för att kunna säja till sina vänner? Hur långt har det egentligen gått? Är dagens ungar så jävla dåliga på att fejka  att dem är sjuka så att dem måste bli det på riktigt? Måste dem gå ut och testa käka olika växter för att bli sjuk av dem? Kan dem inte bara vara i skolan och hålla käften och vänta tills helgen kommer? Eller va en jävla man/kvinna och skolka för fan!

Att söka efter växter som gör en sjuk, då har det gått långt, då borde kanske skolor ta och fundera på hur man kan göra skolgången mer attraktiv för dagens unga? Eftersom dem inte verkar vilja gå i skolan?
Utan hellre testar äta en massa skit för att blir sjuk.
Ta en annan som skrev på fuska.se, hon fick typ tips på att man kan äta läkerol, gå ut utan jacka, lägga sig i snön typ halvnaken, dricka vatten som man användt då man diskat och typ att man kan äta en massa bakpulver.

Då borde ju skolan kanske gå ut till föräldrar och deras barn, och höra efter hur man kan göra skolan mer lockande, hur man kan få dem att vilja hitta tillbaka till skolan, hur man kan få dem att vilja gå till skolan och trivas and stuff like that. Nej fyfan vilken dålig skolomsorg vi har här.

Jag ska väl inte klaga, eftersom jag skolkade största delen av skoltiden, men hur som helst, då borde ju någon ha förstått att det är något som gör att det roliga i skolan saknas. Visst många som skolkar har problem hemma eller i skolan,  men endel skolkar ju enbart för att dem tycker skolan är tråkig. Så tag i allt de där, så alla unga idag kan komma ihåg skolan som något roligt, fint och bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt sjukt :S:S

2010-08-25 @ 14:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0