Förlåt igen..

Inte för dålig update nej,

Förlåt till dig Haley, jag bara sviker dig. Fan hela tiden också.

Ska sälja allt jag har. Förutom den bärbara, och så ska jag ha kvar mitt mobilabredband.
Kläder jag ska ha kvar;
2 par shorts.
3 par kjolar
4 tunnikor
3 klänningar
2 jeans
1 mjukisdress
3 par skor

Mitt smink, mina hårprodukter, min plattång, min borste, mina smycken mina solglasögon. Det ska jag packa ner. Plus ta ut pengar, växla det, ta passet, har nämligen bokat en resa. Till barcelona. Sedan stannar jag där ett tag, och reser vidare. Mitt mobila internet lär nog inte funka, blir nog internet cafe. Vet bara att jag måste bort. Lika bra att sticka innan man hamnar på psyk eller något igen. Så hejdå mina vänner. Hejdå.

Förlåt Haley, men de blir bäst så här min älskade vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0