Känns verkligen

Som att jag lever en dröm. Att få vakna upp varje morgon och titta ut och se detta underbara väder. Kan det bli bättre? Jo, för man behöver bara slå en siffra och ringa och beställa upp mat varje tid på dygnet, och maten, är alltid lika perfekt och god. Och för att inte tala om sängen? Sååå skön! När jag kommer till Sverige ska jag leta reda på en likadan och köpa den! Fyfan i love it! Sen när man kommer tillbaka varje dag är rummet städat och sängkläderna är nya även alla handdukar och alltid en chokladbit på kudden. Nya blommor varje dag. Fyfan jag älskar det! Vill aldrig lämna detta rum. Men ska bli sjukt spännande att besöka dem andra delstaterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0