I love it!

Älskar detta ställe för var dag som går ;)
Hm, verkar börja få folk som vill läsa min blogg ;P gått upp till 80pers typ får se om den går upp igen är lite kul men skulle vara roligare om ni skrev fler KOMMENTARER!



Annars så tänkte jag visa lite bilder senare när Kjell vaknat så jag kan låna hans dator och sladd och tjosan!

Haha fick kritik för det jag skrev om Kissie och Dessie, en av dem som kommentara tyckte jag skulle lära mig hur man beter sig pga jag skrev hatinlägg som hon så fint kallade det. Hatinlägg är när man skriver jag hatar blabla, jag skrev hur patetiska dem var så det är inget hatinlägg punktslut. Sedan fråga hon om mina föräldrar tappa mig som liten? Ohja de gjorde dem, många gånger med flit också duger det som svar på tal din råtta?:)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men vad får du egentligen ut av det då? Personangrepp och nertryckning av andra människor? Alltså, nu låter jag som en moralkärring men jag tycker att det är helt sjukt att tycka att det är okej att kommentera "du är så patetisk och ful" etc på någons blogg. Det är på gränsen till psykopatiskt.

2009-09-14 @ 10:42:38
URL: http://superchouette.blogg.se/
Postat av: HelloNicki

Hej, allt bra? Hoppas du haft en trevlig helg!



2009-09-14 @ 15:52:32
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0