Blir så arg.

Satt och läste två fjortis bloggare, den ena var Kissie den andra Amir, och båda nämner något om att folk som har råd gör skönhetsingrepp? Dem som inte gör det är typ fattiga och har inte råd? BULLSHIT! Jag har nog fan mer pengar än vad fan dem har, inte fan springer jag och gör massa ingrepp för det? Det enda det handlar om är att DEM är så jäkla olyckliga med sina jävla utseenden och inte trivs med hur fan dem ser ut, men snälla lilla ni, bara för att ni är fula och inte trivs med er själva och måste springa och spruta in skit i läpparna så ni ser missbildade ut måste inte alla andra göra det. Btw, finns många som har mer pengar än er som inte gör det, och varför? För att vi kanske är nöjda med hur vi ser, ugly girl and boy!

Btw, älskar att vara i Florida, lika roligt som Kalifornien var! Men längtar massor till New York! Ska bli så jävla kul!!



Nog är jag fan snygg utan smink ;)


Kommentarer
Postat av: M

Du ska inte komma in och kika vad deras läppar associeras med? Jag lade upp en tjusig bild som du lär skratta åt.

2009-10-16 @ 16:58:25
URL: http://mazlin.scriptorium.se/
Postat av: Anonym

Kan inte annat än att hålla me dig bruden!

2009-10-20 @ 09:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0