Vill ha ner dig från himlen.


Åh gumman, kan inte sluta tänka på dig. Mamma älskar dig fortfarande. Det går nästan inte en minut utan att jag tänker på dig. Vad jag än gör så kommer du upp i skallen. Jag vill känna att jag lever, men det gör jag, men utan dig känns det verkligen inte som det. Mitt hjärta är tungt, jag är jämt och ständigt ledsen. Saknar dig mer och mer för varje dag. Men du har det nog bra där uppe, men du hade haft det bättre med mig älskling. Det lovar jag dig..

http://www.youtube.com/watch?v=GGrVcD3rmVI



Dagens humör: ledsen, trött.
Dagens borde: Träna kanske
Dagens frisyr: Hästsvans
Dagens klädsel: klänning. Värmt här
Dagens planer: Träna tror jag. Umgås med Haley och henns kille.
Dagens längtan: Få mysa med Haley
Dagens fundering: varför hände det Casandra och inte någon annan?
Dagens beroende: Vill ni inte veta.
Dagens tråkigaste: Att jag är ledsen
Dagens personer: Haley och Jonatan
Dagens roliga: Inget
Dagens låt:  http://www.youtube.com/watch?v=GGrVcD3rmVI


Kommentarer
Postat av: therese westlin

Usch vad hemskt att förlora sitt barn:(

Vill du prata så adda min e-post mail så kan vi snackka finnas för dig:)

2009-11-08 @ 15:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0