Nevada!

Har varit där ca en vecka helt själv! Fyfan vad nice! Träffade as sköna människor, måste sätta mig och adda allihop någon dag, fick många msn adresser kan jag ju säga hehe :P Och helvete vad dem bjöd på roliga saker! Ojoj! Nä fyfan jag mådde som en prins, eller prinsessa jag kanske ska säga? Om två veckor åker vi dit och är där i en månad , kanske mer! Fyfan har slösat hur mycket pengar som helst tänker inte säga hur mkt men beloppet är femsiffrigt alltså **.*** dollar ;) ;) ;) Helt jäkla nice. HAr slängt alla kläder jag hade med mig typ och köpt bara nya även skickat hem en del till farmor med ett paket så jag har när jag kommer hem :P Jobbigt att ha för mycket här borta ! ;)

Kanske ska säga att LAS VEGAS VAR JAG I, som ligger i Nevada, även andra ställen men 90% las vegas ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0