Hahahaha!

Ett lustigt morgonsamtal från Haley och Jonatan. - Tack för skrattet solstrålarna ;)

Haley: Undra vad klockan är?
Jonatan: 16.20
Haley: VAAA?
Jonatan: Shit, HELVETE VI HAR JU MISSAT JOBBET!!!

Haley ställer sig upp och sliter på sig klädera samma gör Jonatan

Haley: VARS FAN ÄR VI?!?!
Jonatan: JAG HAR INGEN JÄVLA ANING!!
Haley: HELVETE HELVETE JAG VILL HEM, JAG ÄR RÄDD!
Jonatan: VAD FAN TROR DU INTE JAG ÄR DÅ?

Haley börjar grina, så jag går dit och skrattar.

Haley: VAD FAN SKRATTAR DU ÅT IDIOT?! *SNYFT*
Jonatan: VARS FAN ÄR VI HELVETE OCKSÅ VARS ÄR MIN MOBIL?
Haley: RING TAXI! *snyft*
Jonatan: VAFAN DET GÅR INTE. NÅGON KÄRRING I TELEFONEN SNACKAR ENGELSKA!!
Haley: VAFAN! *snyft*

Haley får panik gråter ännu mer, medans Jonatan arg som ett bi försöker ringa till vänner, och jag garvar ännu mer.

Sen kommer Haleys bror


Bror: VA FAN SKRIKER NI OM JAG LIGGER JU OCH SOVER!!!!!
Haley: VI ÄR JU FAN I HELVETET VARS FAN ÄR VI?!
Bror: MEN VA FAN ÄR DET MED DIG KNARKAR NI ELLER ÄR NI DUMMA I HUVUDET TÄNK EFTER DUMFAN!

Haley tittar på Jonatan med stora ögon och han tittar tillbaka, plösligt börjar båda asgarva och jag skrattar ännu mer.

Till slut, så förstod dem, vars fan vi är! :)

Inte lätt, men vilken normal människa glömmer att dem är i Las Vegas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0