Den feges lögn.

Jag är så feg så feg så feg! Jag ljuger för min bästavän och hennes familj och pojkvän. Jag ljuger för er. Nu vet ni, jag är feg. Vill inte berätta sanningen. Men jag gör det nu, sen får du bestämma själv Haley om du berättar för Kjell eller inte. Jag pundar igen, japp! Trodde att när jag kom till USA skulle jag kunna skita i allt. Eftersom jag inte kände någon här eller så. Tre dagar tog det. Tre ynka dagar så var jag tillbaka i skiten. Förlåt mig min vän. Kom till mig direkt du läser detta när du vill prata. Jag älskar dig..



Ja så här ser den fege ut!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad är det här? :(



Jag är inte nära, hundratusentals mil ifrån, som ingen. Men de här gör mig upprörd.

2009-11-15 @ 16:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0