Fan vad jag saknar dig.

Ibland orkar jag, ibland inte. Kan inte sluta  tänka på dig. Du är det vackraste som finns. Önskar att jag hade dig i min famn igen. Önskar att jag en sista gång fick ge dig en kram, en puss, se dig skratta och berätta hur mycket jag älskar dig. Men det fick jag inte. Fick bara ge dig en kram och säga ; Vi syns snart älskling. Det var det jag sa. Vi syns snart. Inte jag älskar dig, du är det bästa jag vet. Kommer aldrig glöma dig. Jag orkar inte vara här utan dig. Vissa dagar klarar jag av hur lätt som helst. Vissa dagar, som nu, vill jag bara komma upp till dig. Ta hand om dig igen, och berätta hur mycket jag älskar dig. Jag hatar att jag aldrig får se dig växa upp. Jag hatar att jag aldrig får höra dig prata. Jag hatar att jag aldrig kommer få se hur din framtid skulle bli. Hatar att aldrig få veta om jag skulle ha fått barnbarn. Jag hatar allt utan dig. Fan också... Önskar att allt var ett stort elakt jävla skämt. Att någon kom in nu och la dig i min famn, jag skulle inte bli arg ifall det var så. Skulle gråta av lycka. Men nu är det tyvärr inte så. Och det gör jävla ont. Fan älskling. Mamma älskar dig, kom tillbaka till mig min ängel. Du kan komma hit och vara en ängel utan vingar istället. Fan jag älskar dig. Fan fan fan fan fan fan fan fan! Jag vill ha  dig tillbaka! Helvete också. Jag älskar dig fortfarande och det kommer jag aldrig att göra! Älskade Haley Casandra Andersson!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tack :D detsamma :]

2009-05-13 @ 15:57:52
URL: http://rebbsi.blogg.se/
Postat av: malin

=(jag gråter så jag inte kan andas när jag läser om din lilla tjej....jag kan inte tänka mig hur du mår bara att du måste vara en otroligt stark tjej som orkar leva vidare..det hade aldrig jag orkat!

2009-05-14 @ 10:51:45
URL: http://malinelovsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Läste precis din text, och den berörde väldigt mycket. Ville bara säga att jag är ledsen över att du behöver vara med om något sånt..

2009-05-14 @ 16:15:23
URL: http://wrongtogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0