Blir så gud förbannat arg!

Åh vad jag hatar detta ställe! Har jävlat lust att spänga skiten i tusen bitar. Har inte sovit på flera  nätter så fråga personalen med världens ängel-röst och hund valps ögon om jag kunde få min medicin kring 6 på efter middagen så jag kunde försöka sova eftersom det var så längesen. Då säger horan; Du tror inte jag vet att du vill ha medicinen nu för att kunna bli hög? Jag svarade lika lungt och sa att jag ville sova och att jag inte blir hög av så lite! Då sa hon att alla pundare vill jämt ha piller, spelar ingen roll om det är en stor eller liten kick. Blev förbannad och slog till hon. Så nu är man väl anmäld för det. Haha, åh, jag hatar dem!!! Ville ju inge annat än att sova., Men icket! Fyfan! Borde döpa om bloggen till Arg Sara! Haha!

Kommentarer
Postat av: Björn

Hej! du känner inte mig men jag vill bara säga att du ska fortsätta kämpa för det finns ett ljus även om det inte syns bakom horisonten just idag! Jag har själv haft det jobbigt och jag klarade genom ren vilja och mina vänner!

Ta hand om dej och kämpa! livet är en gåva, och gåvor tar man emot och använder till något bra, kram:)

2009-05-19 @ 12:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0