Till dig Emanuel! Para que Emanuel!

SVENSKA:
Igår sa du att du älskade mig. Känns jätte konstigt, och därför sa jag inte det tillbaka. Jag tycker om dig, jätte mycket. Du är en fin person, men jag älskar dig inte. På ett sätt så tror jag det är bäst vi slutar träffas nu. Innan allt blir för allvarligt. Men du betyder massor för mig, och jag tycker om dig. Första gången pålänge jag är kär, men jag älskar inte dig, och vill inte ha ett jätte seriöst förhållande när jag ska till Sverige om några månader. Men ta hand om dig. Vi får prata med ikväll.

SPANSKA:
Ayer me dijo que me amaba. Se siente muy extraño, por lo que no dijo que la espalda. Me gustas, realmente mucho. Eres una buena persona, pero yo no te quiero. En un modo, creo que es mejor que dejar de ver ahora. Antes de que todo se pone demasiado grave. Pero significa mucho para mí, y yo como tú. Palang primera vez que estoy en el amor, pero yo no te quiero, y no quieren una relación realmente en serio cuando voy a Suecia para unos pocos meses. Pero tenga cuidado de usted. Podemos hablar esta noche.


Kommentarer
Postat av: nicole$pinord

svar; okejokej :D allt är bra med mig med, vad har du gjort idag? ;)

och tack (:

2009-12-09 @ 16:57:28
URL: http://nickorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0