Jag är en jävla slyna. (snälla haley läs)

Inte skrivit någon lucka sedan 11e december. Så jag gör en enda lucka nu, från och den 12 tills idag den 21a. Den går till HALEY!

Förlåt mig min vän, förlåt för allt jag gjort. Förlåt för all skit du fått utstå. Förlåt att jag gjorde det jag gjorde, jag förstår om jag inte är värd något i dina ögon, och du är starkare utan mig. Jag drar bara ner dig i mitt fall. Förstör för dig lika mycket som jag förstör för mig. Jag älskar dig, jag ångrar allt jag gjort mot dig.. Jag ångrar att jag svek dig. Jag ångrar allt. Vill du veta vad jag ser i mitt huvud när jag tänker på dig? Jag ser stunden då du hjälpte mig upp från alla droger, jag ser även dagen då jag berätta vad jag gjort, jag får inte ut det ur skallen. Att se ditt glada leende försvinna, att se glädjen i dina ögon, att se dina ögon bli svarta av hat, att se ditt leende bli hatiskt. Jag såg direkt på hela dig. Att från och med den dagen kommer du hata mig. Och du har all rätt till det. Det jag jag gjorde gör man inte. Jag har förstört din jävla framtid. Förlåt Haley att jag hade sex med din pojkvän. Förlåt att jag förstörde allt, för att jag förstörde era framtidsplaner. T.ex. att ni ska flytta in i ett hus om 2 månader, att ni ska bila familj, att ni skulle gifta er till sommaren.. Förlåt.. Jag älskar dig.. Du är en av dem två personer som jag litat på.. Du är en av dem som fått mig hel, jag hatar mig själv och kommer hata mig själv för resten av mitt liv. Och önskar att jag kunde få allt ogjort. Fan vad jag älskar dig!Men tyvärr, du blev bästa vän med en slyna. Hör av dig den dagen du vill prata med mig.. Jag kommer vänta på det.. Om den dagen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0