Grattis till mig.

Femte luckan: Den gick till min kära farmor. Som alltid ställer upp och finns där för mig. Utan dig, vore jag ingenting.. Jag älskar dig! Kommer nog och bor hos dig efter jag varit här.!

Sjätte luckan: Gick till Michael. Jag saknar dig. Som en vän och inget mer. Eller jo som min bästavän. Dig har jag många minnen med. Eller hade, det värsta är dagen du tog överdos och dog. Den näst värsta är dem dagarna du slog mig. Den bästa är när vi bara var bästa vänner, speciellt den julen vi fira ihop. Det var underbart min vän!

Sjunde luckan: Går till mig själv. Jag fyller år så varför inte? Under dem senaste åren har jag upptäckt hur jäkla stark jag är. Jag klarar tamefan allt! Ingenting har någonsin krossat mig! Då menar jag inget, visst jag har varit ledsen för stunden men tagit mig upp fort igen. Kanske är i ett drogmissbruk, men jag har ju tagit mig ut ur det flera gånger, nu är jag där i ett igen, men ett mindre. Och jag vet, jag kan ta mig ut ur det igen. För jag klarar mig alltid, för jag är stark och har vilja.

Grattis till mig själv, 20 år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0