Första luckorna är öppnade.

Och ohja, tårar har det kommit.

Första luckan: Då var pappa i min skalle. Jag tänkte på vilken man han egentligen var. Visst, jag har sagt att jag hatar honom. Beskyllt honom för det som hände Casandra. Men nu har jag kommit över det. Jag älskar min pappa, han är förlåten. Han betyder massor och därför tillängnades första luckan och chokladbiten honom. Den fick mig faktiskt att tänka på hur mycket han egentligen gjort för mig. Hur många gånger gått emot kvinnan han älskade. För att skydda mig och Tobias.

Andra luckan: Den var till Tobias. Min vackra bror. Den bästa man som någonsin existerat. Finare person kan man aldrig hitta. Han gjorde allt för mig, och jag allt för honom. Han var beviset för att blod är tjockare än vatten. Beviset för hur stor syskonkärlek kan vara. Beviset för att det finns hopp på denna jord. Han var mitt allt, och är fortfarande det. Jag lämnar aldrig ett ställe utan min bild på honom.. Vill alltid kunna taupp den och bara se han och hans underbara leende. Fan vad jag saknar dig älskade bror!

Tredje luckan: Som öppnades idag. Gick till dig Casandra, min älskade dotter. Min ögonsten, min gudinna. Det enda jag tänkte idag var, tänk om jag hade fått mer tid med dig. Tänk om jag bara hade fått några minuter längre med dig. Eller år helst. Att få se dig växa upp och bli framgångsrik och lycklig, det var en dröm. Men den drömmen blir aldrig av. Vilket kanske är tur, för man måste kyssa många grodor innan man hittar sin prins, och jag hade nog jagat iväg många grodor innan du hade hittat din prins. Och inte bara jag, många andra hade jagat iväg alla fula grodor. Jag hade blivit en höökmamma. Tyvärr, men jag älskar dig, och vet att vi hade varit bästa vänner när du hade blivit större. Jag glömmer aldrig dig min ängel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0