Dagens lucka!

Tioende luckan blev öppnad idag. Alltså blev tioende chokladbiten uppäten. Idag tänkte jag på mig själv igen. Själviskt? Kanske, men jag är värd det. Ibland sitter jag många gånger och tänker på hur stark jag egentligen är. Så mycket jag varit med om från dagen jag föddes tills nu. Och ibland undrar jag hur fan jag klarade av allting.

Misshandel - Det klarade jag av i 13 år + alla gånger jag haft en sjuk kille eller varit i bråk.
Drogmissbruk - växte upp med det, drogade själv.
Alokhlism -  Växte upp med det.
Dödsfall - Bror tog självmord. Mamma och pappa överdos. Min dotter i en bilolycka. Mitt ex överdos osv.

Och det är inte ens hälften. Men jag klarade allt. Och vill därför säga att jag är så jävla stark.


PSSST..

Funderar på en bloggtävling, vad skulle ni vilja att jag hade för pris?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0