Allt åt helvete.

Borde ju dem som läser min blogg märkt. Slutat uppdatera nästan, skriver inte min julkalender osv. Men just nu hatar jag mig själv mer än någonting annat. Jag är en falsk och elak människa. Jag förtjänar inte att ha någon nära mig, för jag sårar enbart den personen. Jag är så vidrig och förstår inte varför jag ens lever ibland. Fan vad jag hatar mig själv..

Allt var så jävla mycket bättre när man bara umgicks med pundare och knarkade själv.. Då kunde man skita i alla man bryr sig om, utan att må dåligt över det. Man kunde må bra även om man såra någon.. Men inte nu.. Nej inte nu!

Kommentarer
Postat av: Nicolai de Bauer

Jag må vara ett snuskigt djävla peddo. Jag må vara en människa du aldrig träffat, och aldrig kommer träffa heller. Och det må vara hänt, att jag inte känner den person som verkligen är du. Trots allt detta, vet jag ändå en sak: Du är värd så otroligt mycket mer, än de låga tankar du har om dig själv just nu. När du skrivit till mig har jag anat en person som är både oförskräckt och eftertänksam - och jag tror att den kvinnan har en massiv potential. Jag ville bara dela med mig av detta lilla beröm, för jag står inte ut med att se unga, vackra människor som du förgås i sin egen ångest!



Vi gör alla våra misstag ibland, och då får man göra sitt bästa för att städa upp efter dem. Men gör nu inte dessutom misstaget att tro det sämsta om dig själv - för det är det garanterat ingen som mår bättre av!



Med en god tanke,



Nicolai de Bauer

2009-12-18 @ 00:31:03
URL: http://nicolaidebauer.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0